Trött & sliten...

 Ber om ursäkt att det har varit dåligt med uppdatering och inspirerande upplägg, men ska förska bli bättring här!!
Får skylla på att det varit en hel del att göra och tyvär för lite tid för att pyssla om mig själv, vilket är väldigt viktigt.
Så idag har jag bestämt att jag ska stor städa lägenheten efter jobbet så att jag sedan kan krypa ner i soffan under en filt och få mysa och må bra av att det är fräscht hemma hos mig.  Tända ljus och kanske ta en kopp tea!

Ni får en fin bild så ni förstår hur jag känner mig just nu, och för att förstå varför bloggen inte blivit uppdaterad
Och även för att ni ska bli påminda om hur viktigt det är att ta hand om sig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0