Dagens citat

" Även en tusenmilafärd börjar med ett steg. "


Close your eyes

''The best things in life are truely unseen. That is why we close our eyes when we kiss and when we dream"

Till min syster!

Du är så snäll och rar

Du är den bästa vän jag har

Min bästa vän kommer du förbli

För ingen har så kul som vi

Vi hittar alltid på en massa trams

Och om vi bråkar blir vi alltid sams

Du är den bästa vän jag har!
<3


Nu är det fredag!:)




Varför ska det vara så svårt att visa vem jag egentligen är, eller är det verkligen så här jag är?

Why does it come so natural?
For some pople to get physical
Why does it come so natural?
For some people to express their love
Why do I feel so afraid?
To share my thoughts
Why does it come so natural?
I hope and hope that you'll see
My insecurity
and for once I pray to God
That you'll break through and find
The true me...


Lev livet, varje dag!

Du lever bara en gång, ta till vara på den enda gången.

Behålla kärlek.

Stäng inte ute kärleken från ditt liv genom att säga att den är omöjlig att finna.

Det snabbaste sättet att få kärlek är att ge kärlek,


Risker.

Var inte rädd för att ta risker.

Det är genom att ta chanser som vi lär oss att vara modiga.


Livet.

Spring inte genom livet så fort att du glömmer inte bara var du har varit,

utan vart du är på väg.

Livet är inte bara ett lopp,

utan en resa som du ska smaka på varje steg längs vägen.

- NANCYE SIMS -


Drömmar.

Avfärda inte dina drömmar.

Att vara utan drömmar är att vara utan hopp,

att vara utan hopp är att vara utan ett syfte med livet.


RSS 2.0