Hur kan jag må bra?

Är det så? Kan jag verkligen må bra?

Det är helt upp till en själv om man ska kunna må bra och ingen annan. Okey har man tex ont i ryggen kan man juh få hjälp av en läkare med verktabletter eller liknande osv.
Men nu menar jag själen! -Det är du och endast DU som kan tillåta dig själv att må bra!! Sen kanske det är mycke i din omgivning som är en väldigt bidragande orsak till att du börjar må bättre! Men fortfarande är det Du som måste ta klivet att våga få känna dig glad och må bra!


Vad tycker du om att göra som får dig att må bra?
Kan det vara att ta en promenad sent på kvällen, ta en ficka med en kompis, läsa en bok eller gå och hälsa på mormor kanske?
Skriv ner de saker du vet som du blir glad och mår bra av!
Sen försöker du att göra en av de sakerna varje dag. Är det något som kanske inte funkar att du gör varje dag, se till att du gör det en gång i veckan eller månaden!




Prioritera dig själv och dina behov!

På återseende/ Jag kan Själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0